"et cognoscetis veritatem, et veritas liberabit vos" J (8,32)







wtorek, 26 stycznia 2010

Rozmowa

- Dlaczego tak długo musiałam na Ciebie czekać?
- To nie zależało od ciebie dziecko
- Ale dlaczego mnie nie chciałeś?
- Kto ci powiedział, że cię nie chcę?
- Ciemność
- Dlaczego jej posłuchałaś?
- Bo się bałam, że zostanę sama
- Podaj mi rękę
- Nie zostawisz mnie już?
- Nie, dziecko. Chodź, pokażę ci coś.
- Co takiego?
- Takie światełko
- Nie będzie już ciemno?
- Nie, ale musisz iść za tymi promieniami.
- Podobają mi się te niebieskie
- Dlaczego akurat te?
- Bo mają kolor nieba.
- To idź za niebieskimi.
- A światełko?
- To nagroda.
- Dla mnie?
- Tak.
- A za co?
- Za to, że gdzieś daleko ktoś UWIERZYŁ

1 komentarz:

  1. tak to jest ten styl zycia tego kochanego dziecka ktore poznalem i ktore jest takie kochane pragnie boga i ja to czuje

    OdpowiedzUsuń